نمایش 9 24 36
۱,۳۵۷,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
۷,۵۰۰,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
۶,۸۰۰,۰۰۰ تومان۷,۱۰۰,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند
۵۲۰,۰۰۰ تومان
انتخاب گزینه ها این محصول دارای انواع مختلفی می باشد. گزینه ها ممکن است در صفحه محصول انتخاب شوند

رنگ زرد:

رنگ زرد یکی از رنگهای گرم و جزو رنگهای اصلی محسوب می شود که در طیف های  تیره، روشن، طلایی،  لیمویی و کرم شناخته می شود.

در روانشناسی زرد نمادی از سرگرمی، خیرخواهی، خلاقیت، خرد و منطق، اصالت، اعتماد به نفس، شادی، خوش بینی و شور و اشتیاق است.

  • نمادی از اعتماد به نفس در زندگی و شور و هیجان است.
  • افراد علاقمند به رنگ طلایی منطقی و درون گرا هستند.
  • نشان دهنده خلاقیت و ایده های جدید است که راه را برای انجام بهتر کارها هموار می نماید.
  • افرادی که به فام زرد علاقه دارند زندگی را سخت نمی گیرند و ارتباط شان با دیگران بسیار گرم و صمیمانه است.
  • سوخت و ساز بدن را بیشتر می نماید در نتیجه باعث هوشیاری و تمرکز بیشتر حواس فرد می شود.
  • علاقمندان به لون طلایی معمولاً افرادی شاد هستند که لبخند را روی لبان شان حفظ می نمایند و سعی در خنداندن دیگران نیز دارند.

روان شناسی رنگ زرد :

افرادی که علاقه مند به این لون هستند معمولاً افرادی تنوع طلب و خلاق به حساب می آیند.

همچنین این افراد دوست دارند کارها را به روش های مختلف انجام دهند زیرا از کارهای تکراری خوش شان نمی آید و دوست ندارند که به روزمرگی دچار شوند.

این افراد دارای روحیه ای مملو از شور و اشتیاق و هیجان هستند و افرادی کاملا اجتماعی در سطح جامعه شناخته می شوند.

افراد علاقمند به فام لیمویی معمولا افرادی هستند که زندگی را به عنوان یک تفریح در نظر می گیرند  و آن را به خود سخت نمی گیرند.

افرادی که به این فام علاقه دارند معمولاً تمایل دارند که تحسین شوند و افرادی دانا به حساب بیایند.

این افراد به این دلیل که افراد منطقی هستند معمولا قبل از هر کار آن را تجزیه و تحلیل کرده و سپس آن را انجام می دهند.

کاربردهای رنگ زرد:

  • در بیشتر فرهنگ ها، نشانه ی شور جوانی، آفتاب، شادی و گرما است.
  • در ژاپن، زرد اغلب نشانه شجاعت است.
  • بیشتر برای طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه استفاده می شود.
  • برای طراحی اسباب بازی و لباس های نوزادان و کودکان بیشتر از فام زرد روشن استفاده می شود زیرا باعث جذب بیشتر کودک می شود.